onsdag 4. juni 2014

Avslutning med disippelgruppe

I helga hadde jeg over gutta fra Red Hill. Vi hadde guttekveld i leiligheten i Muizenberg med lasagne, film&prosjektor og snacks. Det var en utrolig bra helg og de hadde gledet seg til å ha en natt i leiligheten til meg og Kristina. Vi hadde bibelstudie lørdags kveld og søndag morgen - om hvordan Gud har planer for våre liv, og hvordan Han er mektig til å oppfylle planene sine i våre liv. Vi har lest om Joseph - hvordan Gud gav han en drøm når han var ung, for så å oppfylle den etter mange vanskeligheter i Egypt.

Det er veldig trist å ta farvel med disse gutta. Jeg har truffet de opptil flere ganger i uka i over 1 år og gått gjennom mye sammen med de. Mange av dem har begynt sitt forhold til Jesus i løpet av året og er nye i sitt forhold til Gud. De siste ukene har en venn fra Muizenberg vært med meg til Red Hill. Han skal bli en del av teamet meg og Kristina forlater, og har tenkt å fortsette å disippelgjøre denne gjengen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar