torsdag 20. desember 2012

DTS: fullført!

Jeg (Steffen) fullførte  min DTS forrige uke etter 12 uker med undervisning. Fikk mange gode venner, mye bra undervisning, og er nå klar for nye utfordringer. Offisielt sett er jeg nå 10 uker på outreach rundt Cape Town, noe som i praksis betyr at jeg begynner å arbeide mer sammen med Kristina. Denne uka har jeg forberedt undervisning som Kristina og meg skal ha etter Jul. Jeg har også vært i Cape Town et par dager med et evangeliseringsteam. Teamet har mye fokus på realsjonsbygging, noe jeg liker godt. I dag snakket vi med en butikkeier fra Bangladesh blant annet om sterk mat i ca. 1 time. Han ba oss hjertelig om at vi snart måtte komme tilbake for flere samtaler, noe vi definitivt kommer til å gjøre.


Hver fredag morgen på DTS underviste jeg bibelens røde tråd.
Fint å få litt sammenheng  mellom historiene i  det gamle testamentet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar